Terug

Makkelijk lezen - Prinselijk Uurtje

Iedere twee weken is het Prinselijk Uurtje speciaal voor ouderen die graag creatief aan de slag willen.

Eerst luisteren de deelnemers naar een verhaal.

Dat is om inspiratie op te doen, en om in de juiste sfeer te komen.

Daarna gaat iedereen aan het werk.

Ze worden begeleid door een kunstenaar.


Zes bijeenkomsten met één onderwerp.

Hoe mooi je werk wordt is niet zo belangrijk.

Het gaat vooral om het samenzijn en creatief zijn.


Iedereen kan zich aanmelden voor het Prinselijk Uurtje.

De ‘Uurtjes’ zijn om de week, en ook bij jou in de buurt.

Ze zijn op verschillende plekken in Breda.


Lijkt het je leuk om eens mee te doen?

Kijk in onze agenda voor meer informatie.

Deelnemers vertellen

“Ik ben altijd een bezige bij geweest en dat kan ik hier goed kwijt.”
Deelnemer Prinselijk Uurtje
“Ik heb mijn talent voor kunst pas hier ontdekt. Het is zo leuk om iets van jezelf te ontdekken.”
Deelnemer Prinselijk Uurtje
“Ik word echt gelukkig van deze lessen.”
Deelnemer Prinselijk Uurtje